باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود....

هوالخبیر



این روزها خوابم نمیاد

فقط می خوابم که بیدار نباشم......


-----------------------------------------------------

بهر درش که بخوانند بی خبر نرود.....


یاحق

در دلم بود که آدم شوم .........

هوالمحبوب



تصاویر پس زمینه های زیبا طبیعت


داشتم دیوان امامو ورق می زدم چشمم به این شعرشون خورد. دیدیم که شرح حال خودمونه گفتیم براتون بذاریم.

واقعا قشنگه....


آرزوها

در دلم بود که آدم شوم اما نشدم

بی خبر از همه عالم شوم اما نشدم

                    بر در پیر خرابات نهم روی نیاز          تا به این طایفه محرم شوم اما نشدم

     هجرت از خویش کنم خانه بمحبوب دهم          تا به اسما معلم شوم اما نشدم

 از کف دوست بنوشم همه شب باده عشق          رسته از کوثر و زمزم شوم اما نشدم

          فارغ از خویشتن و واله رخسار حبیب          همچنان روح مجسم شوم اما نشدم

    سر و پا گوش شوم پای بسر هوش شوم          کز دم گرم تو ملهم شوم اما نشدم

                 از صفا راه بیابم به سوی راه فنا          در وفا یار مسلم شوم اما نشدم

   خواستم برکنم از کعبه دل هرچه بت است          تا بر دوست مکرم شوم اما نشدم

آرزوها همه در گور شد ای نفس خبیث

در دلم بود که ادم شوم اما نشدم


یاحق



با که گویم که دل از دوری جانان چه کشید.......

هوالرحیم


میگم این گوشیای موبایلم حالیشونه ها!!!!!!

آقا این گوشیه ما که تا دیروز کلا به قول خارجیا رو nerve ما بود و اعصاب برا این سیستم عصبی ما نذاشته بود حالا که فهمیده قراره سرشون حوو بیاریم واسه ما آدم شده.

تا دیروز کلا هی جلو خودمونو می گرفتیمو هی خودمونو کنترل می کردیم که پرتش نکنیم و نکوبونیمش به دیوار ( البته اینکارو از ترس مادر گراممان نمی کردیم گفتیم باز دیوار خط بیفته دیگه هیچی دیگه اول قیامت به پا میشه بعدهم ما رابه دیار باقی خواهند فرستاد کلا کارای خدا عکس میشه. اصا نمیدونم چرا این مامانا یکی به در یخچال و برق اتاقو دیوارای خونه خیلی حساسن ینی کشتن ما رو دیگه)

الانم همچی بچه خوبی شده که هی لجمو در میاره آخه دیگه نمی تونم برا خریدن گوشیه جدید  بهونه خرابیه گوشیمو بیارم...

چیکا کنیم دیگه میگن خانوما حسودن ...


--------------------------------------------------------------

طاقت از دست برون شد که چنین زار شدم.......


یاحق

هوالرزاق

میگم معمولا میرید خرید
بقیه پولتونو چیییییییی میدن ؟؟؟؟؟؟
البته بیشتر مواقع همون آدامس و شکلات و ......
تا به حال میوه خریدین؟؟؟
اونجا بقیه پولتونو چی دادن؟؟؟؟
اره دیگه قبلنا که ارزون بود خیاری گوجه ای حالا باز اگه بقیه پول خیلی کم بود مدل پوسیدشو مینداختن بهت
.
.
حالا فک کنید بقیه پول ما رو چی دادن
البته شاید به شما هم داده باشنا اما خداییش برا ما که اولین بار بود...

http://s5.picofile.com/file/8139047392/040614_171912.jpg

البته این اندازه ی واقعیشه ها ......

http://s5.picofile.com/file/8139047450/040614_171925.jpg

البته باز ما سعی کردیم یکم بزرگتر نشونش بدیم....
دیگه ......

یاحق

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق...........

هواللطیف


خواهد آمد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها.....


تصاویر زیبا از ماه در طبیعت


اللهم عجل لولیک الفرج......


--------------------------------------------------------------------

من آن کنم که خداوندگار فرماید........


یاحق



اللهم عجل لولیک الفرج........

هواالحبیب


بیا تا جوانم بده رخ نشانم

که این زندگانی وفایی ندارد


Wallpaper sunset, forest, sea, sunset, forest, sea, water, waves, shore, trees


یاحق

مشکل عشق نه در حوصله دانش ماست..........

هوالحق


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

این دفه که اومدم حالم خیلیییییییییییییییییییی خوبه

خیلیییییییییییییییییییییییییییییی

حالا دیگه ته ته وجودم احساس بی انگیزگی و پوچی نمی کنم

بالاخره خدا جواب تمام صبر و تلاشمو داد

خدا جونم شکرت

فقط شرمنده که یمدت نبودم حالمون خوب نبود گفتیم نوشته هامونم حس خوبی نخواهد داشت و نخواستیم حس شما رو هم خراب کنیم.



----------------------------------------------------------------------------

حل این نکته بدان فکر خطا نتوان کرد...........


یاحق