باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

دریغا عیش شبگیری که در خواب سحر بگذشت............

هوالنور

کاش وقتی بچه هامون میرن مدرسه بهشون بگیم :

من نمی خوام تو بهترین باشی
 
من فقط می خوام تو خوشبخت باشی
 
اصلا مهم نیست همیشه نمره هاتو ۲۰ بگیری ...
 
جای ۲۰ می تونی ۱۸ بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببری .
 
از "ترین" پرهیز کن
 
خوشبختی جایی هست که خودت رو با کسی مقایسه نکنی
 
حتی نخواه خوشبخت ترین باشی
 
بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن ...
 
من فکر می کنم از وقتی به دنبال پسوند "ترین" رفتیم ، خوشبختی از ما گریخت ...
 
از ۱۹:۷۵ لذت نبردیم چون یکی ۲۰ شده بود ...
 
از رانندگی با پراید لذت نبردیم چون ماشین های مدل بالاتری تو خیابون بود .
 
از بودن کنار عزیزانمون لذت نبردیم چون مدرک تحصیلی و پول توی جیبش کمتر از خیلی های
 
دیگه بود .
 
می خوام بگم خیلی از ما فقط به "بهترین ، بیشترین و بالاترین" چسبیدیم و نتیجه ی 
 
آن نسل های افسرده و همیشه گریان شد ...
 
شاید لازمه تغییر جهت بدیم یا حداقل اجازه ندیم نحسیِ "ترین" دامن بچه هامون رو بگیره
 



-------------------------------------------------------
ندانی قدر وقت ای دل مگر وقتی که درمانی........

یاحق

ناله را هرچند می خواهم که پنهانش کنم................

هوالحبیب


اگر ابراهیم برای تکمیل ایمانش محتاج معجزه بازسازی قیامت بر روی زمین بود......

اگر موسی محتاج تجلی خداوند بر کوه طور بود......

.

.

.

علی (ع) لحظه ای در توانایی و اقتدار خداوندش تردید نکرد و همواره می گفت:

که اگر پرده ها برچیده شوند ذره ای بر ایمان او افزوده نخواهد شد...


خداوند علی (ع) بی شک بزرگترین خداوندیه که می تونه وجود داشته باشه. ما اگه بتونیم تنها به گوشه ای از دامان علی (ع) چنگ بزنیم رستگار شده ایم.......

انشاالله...


ای خدای مهربان علی (ع) ما را دریاب که جز تو هیچ کسی را سزاوار پرستیدن و دوست داشتن نمی دانیم.....


معبود بی همتایم...

بی شک زیباترین نام ها از آن توست

پس تو را با تمام نام های آسمانیت صدایت می کنیم ...


یا حبیب من لا حبیب له

یا طبیب من لا طبیب له

یا مغیث من لا مغیث له

یا معین من لا معین له

یا رفیق من لا رفیق له

.......



سبحانک یا لا اله الا انت

الغوث الغوث

خلصنا من النار یا رب


پاک و منزهی تو و جز تو الهی نیست

به فریادمان رس که جز تو هیچ فریاد رسی نداریم....



تو این شبها بیایم اول از همه برای ظهور مهدی فاطمه دعا کنیم

انشالله که امسال در تقدیر همه شیعیان علی دیدار یوسف زهرا نوشته شود....

الهی آمین


ما رو هم تو دعاهای قشتگتون یادی کنید.

التماس دعا


----------------------------------------------------------------------

سینه می گوید که من تنگ امدم فریاد کن.....


یاحق


دردا که زهجران تو ای جان جهان.........

هوالغفور


سلام

میگم تا بحال شده وقتی خوابین تو خواب احساس کنین که دستتون یا جاییتون خیلییییییییییییییی درد میکنه.....

ینی اعصاب ادمو بهم میریزه خفنا

اقا ما یه شب تو خواب چنان دستمون درد میکرد کهههههههههههههه حد نداشت هیم به بقیه میگفتم تو رو خدا یکاری کنین دارم می میرم از بس درد میکنه ( ینی خوشم  میاد تو خوابم هیشکی به ما محل نمیده کلا ما دچار کمبود محبت مزمن شدیم. یکی به یاری ما بکوشد لطفا)

حالا بعد کلی درد و رنج و ............... از خواب پریدیم و مشاهده کردیم که دست مبارک اینجانب در زیر شکم اینجانب مانده است وله شده است و بدجور بخوابی عمیق دچار شده است.

حالا ما نصف شبی این سوال ذهنمونو درگیر کرده بود و هرچی بهش فک کردیم به نتیجه ای نرسیدیم،

که ما دقیقا چجور چرخیدیم که دستمون زیرمون مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا می ترسیدم کلا صب پاشم ببینم گره خوردم.....

باور کنین واقعا احتمالش هستا

مواظب خودتون باشین وقتی می خوابین. اصا ممکنه دستتون دور گردنتون بمونه و خفه شین (البته خدای نکرده)

دیگه آدم بمیره ولی با این خفت و آبرو ریزی نه دیگه خداییش


اسرار  باور نکردنی زود خوابیدن!


-------------------------------------------------------------------

خون شد دلم و دلت نه اگاه از من.............


یاحق

سلسله موی دوست حلقه جام بلاست............

هوالرحیم



اگر در زندگیت بالا و پایین ها وجود نداشته باشند ...

یعنی تو مرده ای .


جملات زیبا گیله مرد


فهیمیدین آیا؟؟؟؟؟؟؟

پس هی ننالیم که خدایا چرا فلان شد چرا فلان نشد

البته بخودم میگما

فهمیدی سمیرااااااا؟؟؟؟؟؟؟


-------------------------------------------------------------------------

هرکه در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست..........


یاحق

اثر پیکاسویی بعدی....

هوالبصیر


سلام دوستای خوبم

بله دیگه.......

اینم که گفتن نداره

باهم بریم یه بخشیو ببینیم بگردیم

دی دی دینگ

.

.

.


http://s5.picofile.com/file/8128495742/%D8%B3%DB%8C%D8%A8.png


یاحق

 

هواخواه توام جانا و میدانم که میدانی .........


من باب موج " آزادی های یواشکی زنان در ایران " که در

شبکه های اجتماعی به راه افتاده است ... 

.

.

.

بگذار این دخترکان خجسته شراب بی حیایی را تا ته

سر بکشند و میان غش و ضعف های مشقی خود خواب آزادی

ببینند و آزادی قی کنند .

سرشان گیج هم اگر برود خیالت تخت ؛ مثل علف هرز آن قدر

مردان فرصت طلب کف خیابان های این شهر ریخته که برایشان

آغوش گشوده اند و به انتظار نشسته تا بغل بگیرند و

تا می شود ارتزاق کنند .

اما تو ای بانو

موجی به چادرت بده

فخر بفروش

و متکبرانه آزادی ات را به رخ شان بکش

به رخ آن بیچاره هایی که از عقده ی یک آزادی یواشکی

عرق کرده اند ...

که تو

نه حتی آزادانه

که عاشقانه چادر به سر کرده ای

فخر بفروش

ای تو که آزادی ات آشکار است و نه یواشکی

بگذار حسودی شان بشود ...



---------------------------------------------------------------------------

که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی..........


یاحق

درد عشقی کشیده ام که مپرس..............

هوالرحیم
سلام علیکم به همه کسایی که لطف می کنن و به اینجا سری میزنن
انشاالله که حالتون خوب خوب باشه و روزگار بر وفق مرادتون همینجور هی بچرخه و بچرخه بچرخه تا سرتون گیج گیج بشه
دیروز یه تجربه خوب تو زندگیم کسب کردم. واقعا چقد کسب کردن این جور تجربه ها لذت بخشه.
تا بحال شده با مسن ترین ادم، حالا خانم یا آقا یه سه چهار ساعتی همسفر شده باشین؟؟؟؟؟؟
من دیروز این تجربه رو کسب کردم البته اینو هم بگم که نه اینکه اصلا همچین اتفاقی برام حاصل نشده ها!!!! نه،  ولی این یکی خیلی برام شیرین بود.
دیروز کنار یه خانم مسنی که یکی از اقوامون بود یه چند ساعتی نشسته بودم و به رفتار و حرکاتش دقت می کردم چون برام خیلی قشنگ بود.
واقعا به نظرم پاک ترین و ساده ترین ادمی بود که تا بحال دیده بودم اونقد دلش پاک بود که می شد براحتی این رو فهمید .
یه تسبیح قدیمی چوبی دستش بود و تمام راه اونرو می چرخوند و صلوات می فرستاد.
هروقت اب یا چیزی می خواست بخوره بسم الله از زبونش نمی افتاد و برای هر لقمش بسم الله می گف و اخرشم که همیشه خدارو شکر می کرد.
همشم دعا می کرد و می گفت انشاالله تندرستی و سلامتی خدا بهتون بده
یچیزش برام خیلی جالب بود با اینکه تو زندگیش خیلیییییی سختی کشیده بود ولی هروقت از گذشته هاش حرف میزد می خندیدو با لبخند اونهارو برام تعریف می کرد انگار که واقعا از تعریف کردنشون لذت می برد و بعدش بازم خدا رو شکر می کرد.

می دونین با خودم می گفتم واقعا خوش به حالش و خوش به حال همه کسایی که همه عمرشونو فقط صرف بندگیه خدا کردن و یاد و ذکر خدا از دل و زبونشون هیچ وقت نرفته و با تمام مشقاتو سختی های زندگی همچنان عاشق خدا بودن و شکر خدا می کردن و راضی بودن به همه اون چیزایی که خدا براشون خواسته
با خودم گفتم ینی خدایا من 40 یا 50 سال دیگه حالا نمی دونم شاید کمتر شاید بیشتر چه جور بنده ای برات هستم و عمرم رو چجور گذروندم..........
.
.
.
الهی که همه ما به بهترین و قشنگ ترین شکل، همه عمرمون رو تنها در راه بندگیه خدا صرف کنیم.....
الهی آمین

ماه بندگیه خدا داره شروع میشه پس بدوویم عقب نمونیم از غافله عاشقان محبوب و معشوقمون
یادمون باشه که خوب عاشقی کنیم که خالق مهربونم تو این ماه حسابی عاشق عاشقانش میشه.....
التماس دعای فراوان منم موقع افطارتون دعا کنین.....


---------------------------------------------------------------------------
زهر هجری چشیده ام که مپرس...........

یاحق