باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هوالحکیم


ما بی سوادیم!

حضور محترم جناب آقای روحانی!

با سلام و عرض ادب؛ احتراما، من برایم این روز ها سوالی پیش آمده و آن اینکه آیا آیت ا... جوادی آملی هم که در نقد توافق ژنو فرمودند: " بعد از دست دادن با آمریکایی ها باید انگشت دست خود را شمرد" در ردیف همان " عده معدود بی سواد" ی هستند که " از جایی تغذیه می شوند " یا خیر؟!

سایر مراجع عظام چطور؟!

امامان جمعه و جماعات چطور؟!

علمای اعلام چطور؟!

خود نخبگان و دانشمندان هسته ای چطور؟!

مع الاسف آنقدر توافق ضعیفی بسته اید که علاوه بر خوبان روزگار حتی صدای هوشنگ امیراحمدی دلال رابطه با امریکا هم در آمده است!

آیا زیباتر نیست که در تقابل با اصحاب نقد، پاسخ گویی متین را جایگزین فرافکنی کنیم؟!

به راستی چگونه است که شما رئیس جمهور خونریز آمریکا را " مؤدب و باهوش" می دانید اما با مردم وطن خود، اینگونه سخن می رانید؟! و وقتی شما چنین سخن می گویید، دیگر چه انتظاری از مشاوران ارشد حضرتعالی است که رای نیمی از مردم را رای به بی قانونی نخوانند؟!

آقای روحانی!

این رفتار و گفتار، قطعا زیبنده دولتی که قرار بود مدد از خرد و خرد ورزان بگیرد نیست. انشاا... با تغییر نگاه به مردم و اصحاب نقد، شاهد تدبیر واقعی - و نه شعاری! - در دولت کنونی باشیم و از یاد نبریم که دولت ها به عبارتی همه موقتند و آنچه باقی و ماناست، ملت عزیز و سرفراز ایران است.

والسلام


یاحق


صرفا جهت اطلاع!

هوالقادر



رهبر معظم انقلاب:

این خطاست اگر خیال کنیم که دعوای امریکا با ما سر قضیه ی هسته ای است؛ نه، قضیه هسته ای بهانه است؛ قبل از اینکه مسئله هسته ای مطرح باشد، همین دشمنی ها، همین مخالفت ها از اول انقلاب بود؛ اگر یک روزی هم مسئله هسته ای حل شد_ فرض کنید جمهوری اسلامی عقب نشینی کرد؛ همان که آنها می خواهند _ خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه ی دیگر را به تدریج پیش می کشند:

چرا شما موشک دارید؟

چرا هواپیمای بدون سرنشین دارید؟

چرا با رژیم صهیونیستی بدید؟

چرا رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسید؟

چرا از مقاومت در منطقه ی به قول خودشان خاور میانه حمایت می کنید؟

و چرا؟ وچرا؟ و چرا؟؟؟؟

1392/8/12


یاحق


هوالحی 

 

" آنچه مرقوم دشته اید " 

در خور تقدر است 

 

آنچه رئیس جمهور دکتر حسن روحانی در نامه اش به رهبر انقلاب به عنوان دستاورد مرقوم داشته اند:

" دستاوردهای قطعی این توافق اولیه:

1)    به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ایران

2)    حراست از دستاوردهای هسته ای فرزندان این مرز و بوم

3)    توقف روند تحریم های ظالمانه

4)    بخشی از فشارهای غیرقانونی در تحریم های یک جانبه برداشته و فروپاشی سازمان تحریم آغاز شده است"

                                                                                          حسن روحانی

                                                                                               3 آذر 92 

                          

نامه رهبر انقلاب در پاسخ به نامه روحانی:

" بسمه تعالی

جناب آقای رئیس جمهور

دستیابی به آنچه مرقوم داشته اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته ای و دیگر دست اندرکاران است و می تواند پایه ی اقدامات هوشمندانه ی بعدی قرار گیرد. بی شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود انشاا... ایستادگی در برابر زیادی خواهی ها همواره باید شاخص خط مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود انشاا... ."

                                                                                  سید علی خامنه ای

                                                                                          3 آذر92 

 

یاحق


هوالحی


یاحق

هرکه را اسرار حق آموختند......

هوالجمیل


پست ثابت


http://s5.picofile.com/file/8112754276/flowers_wallpaper_7.jpg

تا بحال شده به این فک کنین که یه باغچه برای خود خودتون داشتین و توش هرچی دلتون می خواست می کاشتین؟؟؟؟

من از همون بچه گیام همیشه دوس داشتم یه باغچه خیلی قشنگ برای خودم داشتم و توش تمام اون چیزایی که دوس داشتمو می کاشتم.

دورشو یعالمه گلای رز قرمزو نباتی می کاشتم از اونایی که خیلی بزرگو قشنگن. وسطشم یدرخت آلبالو می کاشتم؛ آخه بنظرم

درخت آلبالو تو همه درختا قشنگنتره وقتی شکوفه میده اونقدر قشنگ میشه که آدم دلش می خواد یساعت بهش خیره بشه. درخت سفید سفید میشه انگاری یچادر گلدار سفید سرش کرده. وقتیم که میوه میده بازم قشنگیه خودشو داره یعالم برگای سبز که بینشون میوه های کوچیکو قرمز قرار گرفته. خداییش قشنگ نیست؟؟؟؟

دورشم یعالمه چمن و گل بکارم و هروقت دلم خواست برم زیر سایشو به اسمون خیره بشم، آهنگای شهرام ناظری گوش بدم مخصوصا اون شعرش که میگه :

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من....

یا کتاب بخونم، حافظ بخونم و از صدای گنجشکایی که رو درختم می شینن لذت ببرن. آخه من عاشق گنجشکام خیلیییی دوسشون دارم.

وقتی بارون میباره به قطره هایی که از گلبرگای گلام سر می خورن نگا کنم و عشق کنم....

دور باغچم ازین حصارای چوبی خیلییی قشنگ بکشم...

.

.

.

ولی من یه باغچه دارم....

روی زمین نه!!!

میدونین کجا

توی ......دلم.....


اسم وبلاگمو برای این گذاشتم "باغچه دل من"  چون همیشه دوست داشتم که دلم رو مثل یه باغچه قرار بدم و توش چیزی جز خوبی و قشنگی نکارم و همیشه اونو با بارون عشق الهیم سیرابش کنم تا جوونه بزنه و سبز بشه و به بار بشینه...

دورشم یحصار بکشم تا هرکسی که لیاقتش رو نداره توش راه ندم...

آره حالا من یه باغچه دارم

یه باغچه خیلی قشنگ توی دلم....

شما چی؟؟؟

---------------------------------------------

مهر کردند و دهانش دوختند.....


یاحق



افتتاحیه

هوالحق

سلااااااااااااااااام

این وبلاگ رسما افتتاح شد.

ولی متاسفانه هنوز معلوم نیست که چموقع شروع بکار شه.

برای اسم وبلاگمم فعلا تو خماریش بمونین وقتی اولین پستمو ینی درواقع دومین پستمو گذاشتم خدمتتون عرض میکنم.

پس فعلا خدافظ....

یاحق