باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

اذان صبح آوایی است که همگان می شنوند..........

هو الرحیم

می گویند چرا شیعه نماز اول وقت نمی خواند.
 عزیزان دل: اول اذان همه کارها را تعطیل کنید.
اگر بازاری هستید، و نمی خواهید مغازه را ببندید،
داخل مغازه نماز بخوانید.

یکی از بازاری ها،
یک روز خودش در مغازه نماز می خواند
و شاگردش را به جماعت می فرستاد
و یک روز برعکس .

اگر نمازت را اول وقت بخوانی
خدا همه کارهایت را سر و سامان می دهد
و در ضمن خواندن، حضور قلب را هم رعایت کن.
باید حضور قلب را از خدا بخواهی.

آیت الله سید عبد الهادی شیرازی قبل از تکبیره الاحرام،
عرضه می داشتند:
السلام علیک یا ابا عبد الله،
این هم در حضور قلب موثر است
. مطلب دیگر اینکه فکر کن آخرین نمازی است که می خوانی
، آن وقت شروع به نماز کن و این خیلی تاثیر دارد.


گویند شخصی که اهل روستا بود سه کار داشت:
یکی اینکه گندمش را به آسیاب داده بود برای آرد کردن،
و باید زود می گرفت،
دوم اینکه الاغش گم شده بود و باید دنبال آن می رفت
و سوم اینکه نوبت آب دادن زمینش بود و باید باغش را آب می داد،
و در همان حال دید وقت اذان است.
گفت حالا نماز را بخوانیم، خدا بزرگ است و توکل بر خدا کرد.
نماز را که خواند شخصی آمد و گفت:
فلانی گندم شما را آسیابان،
اشتباهاَ زودتر آرد کرده و من برایت آورده ام.
چون مشغول تعقیبات نماز شد،
شخصی سرش را داخل مسجد کرد و گفت:
باباجان چرا نیامدی باغت را آب بدهی، ما باغت را آب دادیم.
نماز دوم را که خواند خواست برود شخصی دیگر آمد و گفت:
این الاغ را دیدم که دارد می رود ، فهمیدم مال شما است، گرفتم و آوردم.


اگر سر ظهر پدرت تو را صدا بزند و تو همان موقع بگویی بله،
می گوید: بیا پدر جان کارت دارم.
ولی اگر بعد از ظهر بروی بگوئی:
پدر جان ظهر مرا صدا زدید، چکار داشتید؟
پدر می گوید: الان جواب می دهی. من ظهر تو را صدا زدم.


نماز هم چنین است


یعنی خداوند اول ظهر صدا می زند قد قامت الصلوة
ولی تو بعد بروی و بگوئی الله اکبر .....

---------------------------------------------------
فقط آنهایی که اهل قیامتند به پا می خیزند......

یاحق

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش................

هوالحی


سلام علیکم

خواستیم بگیم بنده یه دو سه روزی می خوایم بریم سفر خارجه البته این مدل باکلاسیشه، مدل خودمونم:می خوایم بریم قلمون ( پلیز ریپیت ghale ).

البته این رو هم بگم ک سوء تفاوت نشه ها، حالا دیگه واسه خودش کشوری شده خفن اصا زبان جدا، ملیت جدا . باید کلی کلاس بری ک زبونشونو یاد بگیری بجان تو

فقط نمیدونیم تو این قاره پهناور ایران ک چه عرض کنم اصا همین خراسان خودمون ( که بعضیا ازش بدشون میاد که البته اصا لیاقتشم ندارن که البته تر خداییشم راس میگه، ولی خب بالاخره باید ادم قله قافم ک میره اصالت خودشو حفظ کنه دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟) جاده به قله های دیگه ساخته نشده که ما همش همین مسیرو میریمو هی برمی گردیم؟؟؟؟؟ کلا دیگه حفظ شدم.

تابستونا قلمون عیدا قلمون تعطیلا قلمون ........

کلا دیگه ما خیلی اصالتمونو داریم حفظ می کنیم

البته اینم بگما ما خودمون اصا عادت به جاده ها  وقله های دیگه نداریما اصا تو اون مسیرا ولمون کنن باز سر از  این قلمون پیدا می کنیم.

چه کنیم دیگه اینم یجور تفریحه دیگه

ایشاالله قسمت همتون بشه.........

الهی امین


------------------------------------------------------

بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش...................


یاحق


دردم از یار است و درمان نیز هم...........

هوالشافی
ینی الهی که هیچ کس مجبور به پر کردن دندون یا کشیدنش نشه مخصوصا کشیدن دندون اونم از نوع عقلش باز بی عقلش فک کنم یدرجه بهتر باشه. خداییش کشیدن دندون عقل که وحشتناکه
آقا یکی از این دندونای عقل ما یه دوسالی میشه تصمیم گرفته ک پا به عرصه وجود بذاره و مارو همچین یدرجه باعقل تر کنه ولی خداییش درجه عقل که هیچی جونمونو بالا آووردن تا بالاخره تکامل پیدا کردند. 
خلاصه جونم براتون بگه که به معنای کامل ما رو دق دادن ایشون.
چن روز بود که کلا رو اعصاب ما راه میرفت و دیوانمون کرده بود
اونقد که دیشب تصمیم گرفتیم هرجور شده بریم از شرش راحت بشیم.
 آقا رفتیم خدمت دکتر جان دندان و بعد از کلی معاینه و عکس 3در4 و مابقی گفتن که این دندون بی عقل شما به جای اینکه این وری ( __ ) در بیاد این وریی ( | ) دراومده.
تو دلمون گفتیم پس همون بوده انقد ما رو زجر داد. خلاصه دلو زدیم به دریا و گفتیم آقا بکش و ما رو راحت کن.
ماهم که اصلا تجربه دندون کشیدن اونم از نوع عقلشو نداشتیم روی یونیت مبارکشان درازیدیمو دکتر جان دندان هم دو تا بی حسی بدندان بی عقل نوشاندند.
تا اینجاش خیلی مشکلی نبود ولی فک کنم دکتر جان دندان ما کار داشتند و می خواستند زود در بروند.
 بعد 5 دقیقه ازم پرسید بی حس شد منم گفتم فک نکنم چون فقط زبونم بی حس شذه بود.
 ولی بعد دو سه دقیقه اون سیخ مبارکشان رو آووردند .
البته ما فک میکردیم با این انبر ها کارو تموم میکنند برا همونم انتظار نداشتیم با این وسیله دندون ما رو بیرون بکشند.
( الان که دارم میگم دلم یجوری میشه ولی خب باید بگم تا اینجاشو گفتم دیگه )
خلاصه سیخ مبارکشونو تو لثه ی بدبخت ما کردندو دندون ما رو بزور کشیدند بیرون حیف که دکتر جان ما اقا بودن وگرنه اگر زن بود دستشون رو از دهنم در میاووردم که دیگه ادامه نده .
آقا خیلی درد داشت اصا پاهام بی حس شده بود از بس رگام منقلب شده بود قلبمم درد گرفته بود درست مثل وقتی که یسنگ بزرگو می خوای از توی خاک دربیاری بیلو میزنی کنارشو بزور میدی بیرون دقیقا همون صدارو داشت منم که از این صدا متنفرم. با همه ی این حرفا بالاخره دندون ما رو بیرون کشیدند  (الان هم یک چاله فضایی در دهان بیچاره ما ایجاد شده است ) و بعد از آن ما برگشتیم خانه یمان و جالب قضیه اینجا بود که وقتی بخانه رسیدیم احساس کردیم تمام دندان ها و لب و فک ما بی حس شده انطور که اب سردی که خوردیم دندان های سمت راست ما اصا انگار نه انگارشان بود
و گفتیم چقدر جالب انگار الان وقت کشیدن دندانمان بوده است.........

خلاصه دعای امروز ما :
الهی که هییییییییچ احدی دچار دندان درد نشود.
الهی آمین

---------------------------------------------------------------------------------
دل فدای او شد و جان نیز هم.......

یاحق

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت.............

هوالجمیل
جملات زیبا گیله مرد

آقا انقد دلم می خواست جای این بودم.

البته همین لباسای اینم بپوشما مخصوصا دامنش آخه خیلی قشنگه

خوشبحالش

نمیدونین چقد عاشق اینم که ایجورجاها برم زندگی کنم.

ای کاش.......


-------------------------------------------------------------------

عمریست که عمرم همه در کار دعا رفت...........


یاحق

اگر چو شمع فروزان تنم بسوزاند.........

هوالحبیب

عکسهایی از زیبایی های طبیعت

دقت کردین بعضی جمله ها با اینکه خیلی ساده یا تکرارین ولی خداییش خوبن و ارزش فکر کردنو دارن.

میگن (میگن دیگه چیکار دارین کی میگه مهم اینه که چی میگه)


هیچ وقت نگران فردات نباش

چون خدای دیروز و امروز تو

.

.

خدای فردای تو هم هست


پس چی؟؟؟

انقد غصه ی فرداهاتونو نخورین خب.....

_____________________________________

زبان شکوه ندارد دلی که من دارم......


یاحق


هوالقادر


خب حالا می خوایم اولین دستاورد علمیمون رو در سطح بین المللی رو به معرض نمایش بذاریم 


دی دی دی دینگ......

http://s5.picofile.com/file/8118815976/2014_03_29_11_59_53.jpg


و اینم پشتشه


http://s5.picofile.com/file/8118815700/2014_03_29_12_00_16.jpg


بله بله خودم میدونم

الان انگشت به دهن موندین

ولی خب ما اینیم دیگه

البته این رو هم بگم این خیلی وقته که تموم شده ها

الان وقت کردم بذارم

بله


منتظر اثرات بعدیه ما هم باشید....

فعلا با اجازتون



یاحق


هوالمتعال


حجاب چادری است که

                    لای در سوخت

.

.

.

.

ولی از سر نیفتاد...............


السلام علیک یا فاطمه الزهرا


یاحق