باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

دعوی ایاک نعبد یک دروغی بیش نیست........

هوالرب


بیانات رهبر عزیزمون درباره نماز


یه نگا بکنید واقعا قشنگن.....


عکس‌های زیبا از نماز رهبر معظم انقلاب


جوان با نماز دلش روشن میشود، امید پیدا میکند، شادابی روحی

پیدا میکند، بهجت پیدا میکند.

و اگر خدا به من و شما توفیق بدهد نمازی بخوانیم که با توجه

باشد خواهیم دید که انسان در هنگام توجه به نماز از نماز سیر

نمیشود. انسان وقتی به نماز توجه پیدا کند آن چنان لذتی پیدا

میکند که در هیچ یک از لذائذ مادی این لذت وجود ندارد!

بله؛ وقتی کسی طرف خطاب ندارد، با خدا حرف نمیزند، خسته

میشود و برایش یک کار طولانی به نظر می آید.

چهار رکعت نماز که چهار دقیقه پنج دقیقه طول میکشد، برای او

یک زمان طولانی به نظر می آید، درحالی که چهار دقیقه مگر

چقدر است؟؟


-------------------------------------------------------------------------------

من که در جان و سرم باشد هوای بندگی......


یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر

از عشق سخن گفتن برای آدمی هنوز خیلی زود است ...خیلی زود!
حسین پناهی

عشق هرکسی در حد ظرف وجودیه خودشه
یکی زیاده یکی کمه ولی ماهیت همشون یکیه اینه که مهمه
با عشقه که ادم میتونه انگیزه برا زندگی کردن تو دنیایی داشته باشه که
یه روزی تموم میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.