باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

در این شب سیاهت گمگشته راه مقصود.......

هوالغفور


بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ".

خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "

 

(حسین پناهی )


جملات زیبا گیله مرد


----------------------------------------------------------------------------

از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت.........


یاحق

عاشقا آمدن عید مبارک بادت.....

هوالحبیب


سلااااام

بچه که بودم اصولا از اون بچه هایی بودم که زیاد صدای مامانشونو در میارن و کلا رو اعصاب مامان بدبختن. برا همینم خیلی با دعواهای شدیدی مواجه می شدیم که البته اگر من جای مادر بزرگوارمان بودم آن بچه ........... رو (ینی دقیقا خودمونو ها) مییییییی کشتمش. البته نه دیگه به این خشنی با یکم عطوفت می کشتمش.

اون موقع ها وقتی مریض می شدیم چون بچه اروم و بی سر وصدا و خوبی می شدیم حس می کردیم که مادرمان خیلی بیشتر دوستمان دارد. کلا بیشتر دنبالمون بود و مراقبمون بود و کلی با مهربونی با هامون حرف می زدو کلی تحویلمون می گرفت و هرچی ازش می خواستیم برامون می خرید و بهمون می داد. اقا ما هم کلی حال می کردیم برا همینم وقتی خوب می شدیم بازم یجور خودمو مریض نشون می دادیم که بازهم مورد لطف و محبت بیشتر مادرمان قرار بگیریم ولی بالاخره که لو می رفتیم کاریشم نمی شد کرد......

حالا ماه رمضونا همین حسو نسبت به خدا دارم واقعا احساس می کنم خدا تو این ماه خیلی بیشتر دوسمون داره

ولی دیگه تموم شد نمی شه ادامشم داد مثل مریضیمون...


عید یک ماه بندگی تون مبارک



ایشاالله امشب قشنگترین عیدیارو از خدا بگیرین

یادتون باشه از خدای به این مهربونی و بزرگی چیز کوچیک نخواینا


انشاالله عیدی امسال هممون ظهور اقامون باشه.....

اللهم عجل لولیک الفرج


یاحق


با وصالت ز دلم عقده گشا........

هواالطیف


سلاااااااااااااااااااااام

دیدیم فردام عید نشد که بهتون تبریک بگیم ....

مطلبم نداشتیم براتون بذاریم.....

گفتیم حالا یه عکس براتون بذاریم یکم سرتون گرم شه....


http://s5.picofile.com/file/8132239942/1489542.png


گرم شد؟؟؟؟

چی!!!!!

سرتونو میگم دیگه...


-------------------------------------------------------------------------------------

جلوه ای کن که گرفتار توام......


یاحق