باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

وعده دیدار نزدیک است یاران مژده باد....

هوالحق

سلام به همه ی دوستای خوب خودم

سال جدیدو به همتون تبریک میگم و از صیمیم قلبم (أه انقد از این بدم دلم می خواد بگم از ته ته دلم ) براتون آرزو می کنم که سال خیلی خیلی خوب و پربرکتی داشته باشید پر از اتفاق های قشنگو و دوست داشتنی و به هرچی دوست داریدو آرزوشو دارین برسین.

انشاالله که همیشه دلتون بهاری باشه و باغچه دلتونم سرسبز سرسبز و پر از گلای محبت و عشق و شادی باشه.

الهی که امسال قشنگترین اتفاق زندگیمون برامون رخ بده و بالاخره انتظار ماهم به پایان برسه و چشمانمون به جمال زیبای یوسفمون، مهدیمون روشن بشه.

خدایا ینی میشه.....

انشاالله

اللهم عجل لولیک الفرج


--------------------------------------------------------

روز وصلش می رسد ایام هجران می رود......


یاحق


هوالجمیل


اینم جیگر خاله

یاسمین جونمه

الانم 17 روزشه


http://s5.picofile.com/file/8116976442/131224_182723.jpg


یاحق

ما عاشقیم و سوخته آتش فراق

هوالقادر


مناظر زیبای طبیعت اروپا و آمریکا


سلام

اول از همه شرمنده که خیلی دیر به دیر آپ می کنم و مطالبی که در شان شما و وبلامه رو نمیذارم.

دلیلش بیشتر به این خاطره که خیلی مطالعه نمی کنم و زیاد جایی و نمی رمو و خیلی با کسی گپ نمی زنم و ....

خلاصه فقط بیشتر مشغول یکاریم که بعضی ها میدونن همون کاری که عقده شده تو گلومون که اگه خالی نشه خفه می شیم. برا همینم خیلی به وبلاگ سر نمی زنم.

فقط برام یچیز خیلی جالبه نمی دونم برا شمام پیش اومده یا نه برا من که خیلی.

اینکه کلا وقتی مث خر باید بخونیو و کلی درس و کتاب رو سرت ریخته،اصا خفن عاشق کتاب خوندن میشیو عاشق شعر گوش کردنو گیم بازی کردنو هفت ترانه نگا کردنو سریالای همه شبکه هارو مو به مو دنبال کردنو 20:30یم که اصا گناهه اگه ترک کنی معصیت داره جزء واجباته اصا کلنم دوس داری یکسره اینورو اونور بری تازه من چن تاشو ننوشتم خدایی روم نمی شه البته از خودم بیشتر خجالت کشیدم.

ولی حالا: کتاب کیلو چنده بابا، کی حوصله شعر گوش کردن داره، اصا حیفه ادم وقتشو سر این فیلمای مسخره بذاره والا، کامپیوترم که کلا واسه چشم مضره چبرسه بخوای باهاش بازی کنی، هفت ترانم شعراش مسخره شده، بیرونم که اصا حال نمی ده بری، 20:30 که برو بابا همش خبراش یچیزه بماچه اصا بذار هرکار می خوان بکنن.

خلاصه این است خلصت آدمیزادی چون ما

و خداوند همه اینان را هدایت فرماید.....

خب در آخر برای دوست عزیزم .........که فردا کنکور دکتری داره از ته ته دلم ارزوی موفقیت می کنم ایشاالله که به هرچی دوس داره و لیاقتشه برسه


______________________________________________

آبی بریز با کف عاشق نواز خویش.......


یاحق

عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست...

هوالحی


تصاویری از زیبایی قطره های باران

سلام

امروز باغچمو بهش کود دادمو کلی خاکشو تازه کردم آخه داره بهار میشه می خوام وقتی بهار شد خاکش آماده باشه تا یعالمه جوونه های قشنگ ازش سبز بشن. همه گلامم شاخه های بی خودشو هرس کردم تا دوباره شاخه های تازه و نو دربیارن و گلای خیلی قشنگ بدن. آخ جون بهار که بشه دوباره باغچم سبز و قشنگ میشه....


میدونین چیه کاشکی باغچه های دلامونم همینجوری بهش میرسیدیم. خاکشو عوض می کردیم و تازش می کردیم همه سیاهیاشو از بین می بردیمو برقش مینداختیم. فکرای بد و ناامیدیو حسد و کینه و دروغ و..... هرس میکردیم تا بجاش چیزای قشنگ سبز بشه.

تازه، حتما بهار که بشه بارونم میاد. اگه می خواین از این بارون بی نصیب نشینو سبز و تازه بشین فقط کافیه چتراتونو ببندینو با همه وجودتون برین زیرش تا خیس خیس بشین.

اونقدر که ازتون قطره های عشق ومحبت و معرفت به بی همتای عالم بچکه.....



-------------------------------------------------------------

تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم........


یاحق