باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

چتر هارا باید بست......

هوالجمیل


بالاخره اسمون قشنگ خدا اینجام بارید. دلم برای بارونای دانشگاه تنگ شده بود (یادتونه) مخصوصا رعد و برقاش که خیلییییییییییی عاشقشونم وقتیم از افق تا افق اسمون بالا سرت باشه اونوقت نمیدونی چقد قشنگن.

بچه ها میگن چتر نداری گفتم من هیچ وقت تو عمرم چتر نداشتم و نخواهم داشت. آخه از چیزایی که نذاره من آسمونمو ببینم بدم میاد حیف نیست بارون بیاد تو زیر چتر باشی. برای همینم بیشترین جای خونمونو که دوست دارم بالا پشتبوممونه ....


---------------------------------------------------------------

زیر باران باید رفت....

فکر را خاطره را زیر باران باید برد

با همه مردم شهر زیر باران باید رفت

دوست را زیر باران باید برد

عشق را زیر باران باید جست.....


یاحق


نظرات 1 + ارسال نظر
رجایی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 18:39

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.