باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

افتتاحیه

هوالحق

سلااااااااااااااااام

این وبلاگ رسما افتتاح شد.

ولی متاسفانه هنوز معلوم نیست که چموقع شروع بکار شه.

برای اسم وبلاگمم فعلا تو خماریش بمونین وقتی اولین پستمو ینی درواقع دومین پستمو گذاشتم خدمتتون عرض میکنم.

پس فعلا خدافظ....

یاحق

نظرات 6 + ارسال نظر
میشا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 15:02

سلام
هر طور راحتی جانم حالا اون خرسه بازیگر نقش روبرو شو از کجا بیارم

سلام
دیگه پررو نشوووووووووووو

توکان پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:23

دیگه ما رو لو دادی رفت...اون جاسوس هرجا باشیم پیدامون میکنه...هرطورر راحتی صدام کن

منکه هیچی نگفتم
جدا از کجا می خواد پیدا کنه
آقا من دوس دارم میشا صدات کنم
دلم برای خنده های میشاییت تنگ شده

توکان دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 09:38

سلامممممممممممممممممممم
من با اینکه پیاممو پاکیدی بازم اومدم
بی ادبببببببببببببببببببب
حالا حداقل جواباتو برام مینوشتی
دوست دارم عجیب

بازم علیک سلااااااام
آقا خب حواسم نبود ببشخید
یادم رفته
ها یجاش یادمه که نوشته بودم دیگه نگران نباش اینجا دوربین مخفی نداره راحت راحت باش
الان ینی ما باید توکان صداتون کنیم؟؟؟؟؟
.......جونم آقا برام دعا کن الان کلی استرس داریم

سمیرا شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 09:35

آقاااا ببخشید حواسم نبود نظرت حذف شد.کلی برات جواب نوشته بودم

احساس من جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 21:34 http://simeakhar89.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااام عزییییزم
وااااااااااای اصلا ناااااااااااااایس
افتتاح وبلاگتون رو بهتون تبرییییییییییییییییک میگم
ایشالا موتور گوگل همیشه واسه وبت تووووپ بترکونه

اخی چه ایکونای نازی داری سمیرا جون

یا علی

سلااااااااااااام علیکم
مرسیییییی عزیزم
اصا کاملا مشخصه چقد از ایکونا ذوق کردی

نفیسه جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 16:33

سلام بر سمیرا بانوی خودمون ! :)

خانم شما مگه کنکور نداری هفته دیگه؟؟! کارت ورود به جلسه رو گرفتی؟؟!
مبارک باشه !

سلام علیکم نفیسه بانوی خوب خودمان
فک کن چه افتخار بزرگی نصیبتون شد که اولین نظر وبلاگم مال شمایه به به
عزیزم خب چرا انقد تو ذوق بچه میزنی دو دقیقه میاد اینجا غصه هاش یادش بره حالا هی شما ضدحال بزنا
نه یکشنبه میاد
مرسییییی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.