باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست...

هوالحی


تصاویری از زیبایی قطره های باران

سلام

امروز باغچمو بهش کود دادمو کلی خاکشو تازه کردم آخه داره بهار میشه می خوام وقتی بهار شد خاکش آماده باشه تا یعالمه جوونه های قشنگ ازش سبز بشن. همه گلامم شاخه های بی خودشو هرس کردم تا دوباره شاخه های تازه و نو دربیارن و گلای خیلی قشنگ بدن. آخ جون بهار که بشه دوباره باغچم سبز و قشنگ میشه....


میدونین چیه کاشکی باغچه های دلامونم همینجوری بهش میرسیدیم. خاکشو عوض می کردیم و تازش می کردیم همه سیاهیاشو از بین می بردیمو برقش مینداختیم. فکرای بد و ناامیدیو حسد و کینه و دروغ و..... هرس میکردیم تا بجاش چیزای قشنگ سبز بشه.

تازه، حتما بهار که بشه بارونم میاد. اگه می خواین از این بارون بی نصیب نشینو سبز و تازه بشین فقط کافیه چتراتونو ببندینو با همه وجودتون برین زیرش تا خیس خیس بشین.

اونقدر که ازتون قطره های عشق ومحبت و معرفت به بی همتای عالم بچکه.....



-------------------------------------------------------------

تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم........


یاحق


نظرات 2 + ارسال نظر
توکان دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:19

آقا از الان دلم برای برف و بارون زمستون تنگ شد
هرچند کمی دلگیر ان

واقعا من امسال از بس برف دیدم دیگه حااااااااااااااااااااالم داره بهم می خوره

نفیسه شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 12:35

سلام عرض شد خانم ِ خاله ی به توان ِ 2 !! :))

ایشاا... همیشه بهاری باشی :)

سلام علیکم بر نفیسه جان خودمان
قدم رنجه فرمودید چشم ما را روشن کردید
بله دیگه فک کردی فقط خودت بلتی
مرسی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.