باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

ما عاشقیم و سوخته آتش فراق

هوالقادر


مناظر زیبای طبیعت اروپا و آمریکا


سلام

اول از همه شرمنده که خیلی دیر به دیر آپ می کنم و مطالبی که در شان شما و وبلامه رو نمیذارم.

دلیلش بیشتر به این خاطره که خیلی مطالعه نمی کنم و زیاد جایی و نمی رمو و خیلی با کسی گپ نمی زنم و ....

خلاصه فقط بیشتر مشغول یکاریم که بعضی ها میدونن همون کاری که عقده شده تو گلومون که اگه خالی نشه خفه می شیم. برا همینم خیلی به وبلاگ سر نمی زنم.

فقط برام یچیز خیلی جالبه نمی دونم برا شمام پیش اومده یا نه برا من که خیلی.

اینکه کلا وقتی مث خر باید بخونیو و کلی درس و کتاب رو سرت ریخته،اصا خفن عاشق کتاب خوندن میشیو عاشق شعر گوش کردنو گیم بازی کردنو هفت ترانه نگا کردنو سریالای همه شبکه هارو مو به مو دنبال کردنو 20:30یم که اصا گناهه اگه ترک کنی معصیت داره جزء واجباته اصا کلنم دوس داری یکسره اینورو اونور بری تازه من چن تاشو ننوشتم خدایی روم نمی شه البته از خودم بیشتر خجالت کشیدم.

ولی حالا: کتاب کیلو چنده بابا، کی حوصله شعر گوش کردن داره، اصا حیفه ادم وقتشو سر این فیلمای مسخره بذاره والا، کامپیوترم که کلا واسه چشم مضره چبرسه بخوای باهاش بازی کنی، هفت ترانم شعراش مسخره شده، بیرونم که اصا حال نمی ده بری، 20:30 که برو بابا همش خبراش یچیزه بماچه اصا بذار هرکار می خوان بکنن.

خلاصه این است خلصت آدمیزادی چون ما

و خداوند همه اینان را هدایت فرماید.....

خب در آخر برای دوست عزیزم .........که فردا کنکور دکتری داره از ته ته دلم ارزوی موفقیت می کنم ایشاالله که به هرچی دوس داره و لیاقتشه برسه


______________________________________________

آبی بریز با کف عاشق نواز خویش.......


یاحق

نظرات 2 + ارسال نظر
میشاه ماه(میشا) دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:17

سلاممممممممممممممممممممممممممممممم
ای بابا اگه آپی یه خبر میدادی دیگه
همش میگفتم چه فایده برم ببینم نیست بدتر دلتنگ میشم
حالا که اومدم کلی سورپزایز شدم
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ برای من دعا کردید حالا خوبه آزمایش شرکت کردم
تازشم مصاحبه ردیم جون داداش

ا تو هم هفت ترانه میدیدی؟؟منم موقع کنکور میدیم الان اصلا حال ندارم بشینم که مجریاش بخان همش حرف بزنن

مرسی سمیرا دعا میکنم دعاکن
قصد دارم انشالله 3روز برم حرم و به قولی معتکف شم انشالله تنهایی از ظهر پنجشنبه میرم و سال تحویل و فرداشم که رهبر میان و مشرف به دیدار و خلاصه میخام بزور خودمو مهمون امام رضا کنم
بودر از میزبانه که مهمان چیزی بخاد و میزبان همه تلاششو برای براورد کردن احتیاج وقف نکنه
دعاکن گوشی هم نمیبرم پس پیشاپیش عید مبارک تو هم بهم اس بده و تبریک بگو
شاید تا بعد سال نیام وب

علیک سلااااااااااااااااااااااااااااام
بله عجب بما میگین بیا خودتون نمیاین
بابا خیلی دیگه دارین ....
برا ما هم دعا کنین
پیشاپیش عید شما هم مبارک

نفیسه دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 22:13

:)))
خداییش منم همینطوری ام! شب امتحان یه کلمه هم درس دلم نمیخواد بخونم ، تابستون حوس درس خوندن میکنم!!! :))))

+بافتنی میکنی؟؟!

خب پس عادیه
ها
وااااااای نفیسه انقده حرص میزنم که مث این قحطی زده ها هستن که غذا نخوردن.کلا رفتم پن من کاموا خریدم از اتاقم در نمیام.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.