باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هوالجمیل


اینم جیگر خاله

یاسمین جونمه

الانم 17 روزشه


http://s5.picofile.com/file/8116976442/131224_182723.jpg


یاحق

نظرات 6 + ارسال نظر
maede دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 22:23

aziiiizam che naze. mashaallah

مرسییییییییی
میگم به خالش رفته دیگه میگه نبابا صد رحمت به خالش

فهیم جوووووووووونت شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:00

خیلی شبیه یوسفه

اره منم میگم
بعدم اعتماد بنفس بالام خوب چیزیه ها
اصلنم جونم نیستی بله

نفیسه جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 15:21

واییییییی! الهی قربونش بره خاله اش! خیلی ماهه. سمیرا بزن به تخته . حقیقتا یاس ه :**********)

بوی نی نی کوچولو ^_^

مرسیییییییییییییییییی عزیزم
واقعاااااااا

م ی ش ا سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 16:06

حالا که فک میکنم می بینم خواهرت حق داره


سال نو خیلی مبارک

بییییییییی ادب

توکان دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:31

سلام فهیم
چیه حالا به من حسودیت میشه
ای بابا به خاطر این به منم حسودیت بشه خوبه
خداقوت سمیرا

نیس بابا
اون که فقط حرف میزنه عمرا اگه دوباره بیاد اینجا سر بزنه
مخلص شوما

میش+آ: میشا دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:28

سلام به نی نی خاله
بچه جون گوش کن...کاش بزرگ شدی شبیه خاله جون شی
می بوسمت فرشته
یادمه اولا که هستی به دنیا اومده بود و حتی الن بغلش میکردم و بهش میگفتم بگو خدا چه جوری بود تو از پیش خدا اومدی تو پاکی و ذات لطیفت خدا رو حس کرده زود باش بگو...بگو که کم کم که بزرگ شی یادت میره خدا چطوری بود
تو این دنیا یه چیزایی میبینی که ....
بگو خدا چجوری بود ازش حرف بزن
ما همه خدا رو حس کردیم اما خیلیا فراموش کردن این حس با خدا بودن رو اونایی هم که سعی در یادآوری دارن شیطان رجیم میاد سراغشون
خلاصه بچمون نماز که بلد بود بهش یاد دادم زیر آسمون با دستای کوچیکش که به حالت قنوت و نیاز میگیره و سرشو میبره سمت آسمون دعا کنه
خلاصه کچلم کرده هم یادش که میاد ...میاد بزرو لباسمو میکسه میبره تو حیاط و میگه دعا کنیم
یاسمین نشونه لطف خداست و اینکه هنوز به آدم امیدواره پس ماهم امیدوار به رحمتش انشالله تحقق آرزوها

اتفاقا مامانش معتقده به هیچ عنوان نباید شکا خالش بشه بله همچین خواهرایی داریم ما
آره واقعا بچه ها خیلی ماهن ادم با دیدنشون عشق می کنه خودم دلم می خواد فقط یساعت تموم زل بزنم تو صورتشو بهش نگا کنم مخصوصا بعضی وقتا ک تو خواب می خندن خیلی قشنگن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.