باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هوالقادر


خب حالا می خوایم اولین دستاورد علمیمون رو در سطح بین المللی رو به معرض نمایش بذاریم 


دی دی دی دینگ......

http://s5.picofile.com/file/8118815976/2014_03_29_11_59_53.jpg


و اینم پشتشه


http://s5.picofile.com/file/8118815700/2014_03_29_12_00_16.jpg


بله بله خودم میدونم

الان انگشت به دهن موندین

ولی خب ما اینیم دیگه

البته این رو هم بگم این خیلی وقته که تموم شده ها

الان وقت کردم بذارم

بله


منتظر اثرات بعدیه ما هم باشید....

فعلا با اجازتون



یاحق


نظرات 6 + ارسال نظر
فهیم جوووووووووونت یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 22:31

برابچه منم باید ببافی


عزیزم تو اول برو بابای بچتو پیدا کن بعد بیا اینجا نظر بده
من که قراره بمحض اینکه وارد کار پژوهشی مورد نظرم بشم بتراریختی رو سلولای خودم انجام میدمو یکی مثل خودم بدنیا میارم

میشا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:23

سلاممممممممممممم
سمیرا خعلیییی باحالی
عاشقتم
از آشیانه توکان به همون جا
از وقتی ما وارد محیط زیست شدیم اینقد خدمات از قبیل اینترنت به حیات وحش ددیم که نگو

علیک سلاممممممممممممممممممممممممم
توکان بگشوم
شما همون نسلشونو منقرض نکنین خدمات پیش کش

توکان چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 16:47

جدا گفتم آ
بیا حرم میام حرم
یه گوشه بهم لگو بده یه لباس بافتنی عین اون صورتیه خودت ببافم
شالگردن و روسری شالی هم میخام

ببخشید من هرچی فک میکنم اصا اسمی بنام توکان نمیشناسم
از دوستای دبستان منین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته تو پرنده ها شنیدما ولی فک نمیکنم انقد پیشرف کرده باشیم ک پرنده هام اینتر بیان!!!!!!!!

منم میشششششاااه چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 12:27

سلام
خیلی نازه
تصمیم دارم یه دوره کارآموزی بیام پیشت

علیک سلام
مچکرم
عزیزم فک کردی ما وقت داریم اصا انقده سرمون شلوغه کککککککککککککنگو

نفیسه شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 11:01

اووووووووو
عااااشق ِ این تصور سه بعدیتم!!!!
خعلی باحال شده سمیرا ....

تازه اون چیزی ک می خوام نشد بعلت کمبود وقت وگرنه فک کنم4 بعدی میشد
واقعااااااااااااااا

نفیسه جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:31

خیلی سنگینه عکست! باز نشده هنوز!!!

بابا هنررررمند!!!! ^_^

جداااااااااااااا
ولی برا من ک زود باز میشه
مرسیییییییییی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.