باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

اگر چو شمع فروزان تنم بسوزاند.........

هوالحبیب

عکسهایی از زیبایی های طبیعت

دقت کردین بعضی جمله ها با اینکه خیلی ساده یا تکرارین ولی خداییش خوبن و ارزش فکر کردنو دارن.

میگن (میگن دیگه چیکار دارین کی میگه مهم اینه که چی میگه)


هیچ وقت نگران فردات نباش

چون خدای دیروز و امروز تو

.

.

خدای فردای تو هم هست


پس چی؟؟؟

انقد غصه ی فرداهاتونو نخورین خب.....

_____________________________________

زبان شکوه ندارد دلی که من دارم......


یاحق


نظرات 5 + ارسال نظر
میشا=توکان دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 10:46

حالا فهیم میاد وب تو و وب من نمیاد؟
عین هوو ها
این 200ریال که میاد تو حسابت اگه بخای کسب درآمد را بندازی
فک کنم این فهیم میاد و فقط نظرات بقیه رو میخونه نه مطالب تو رو
بازم خوبه وب ما که اصلا نمیاد

ای خواهر جان حالا بعد سالی اومد بما سری زد

نمیدونستم چقد میاد.
دقققیقا
فک کنم تنها کسی که میاد با دقت پستامو می خونه تویی.
مرسی عزیزم بابت این همه توجهت
الان اینو فهیم ببینه میکشه منو
اره بابا

فهیم جوووووووووونت یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 22:29

اره بابا راس میگه 20تومن برا خودش کلی پوله میلیاردر میشی هاگفته باشم

آقا قضیه ی این 20 تومن چیه ؟؟؟؟؟؟؟
من نفهمیدم
بدو بیا توجیهم کن

میش نه نه میشا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:25

اصلنم نمیگممممم
میخام کتابشون کنم

پس خدا بخیر کنه فقط زیرش بنویس 23-

من همان میشام چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 16:53

میخای از جملات خودم واست بگم رو وب بذاری؟
بعله ما هم بعله

بگو عزیزم اصا من از همین الان سراپا منتظر جملات شمام
منتظرما هنوز
.
.
.
.
منتظرم
.
.
.
.
.
.

الهام چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 15:40 http://zip.loxblog.com

سلام سمیرا جان چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.
http://zip.loxblog.com

بیشین بینیم بابا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.