باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش................

هوالحی


سلام علیکم

خواستیم بگیم بنده یه دو سه روزی می خوایم بریم سفر خارجه البته این مدل باکلاسیشه، مدل خودمونم:می خوایم بریم قلمون ( پلیز ریپیت ghale ).

البته این رو هم بگم ک سوء تفاوت نشه ها، حالا دیگه واسه خودش کشوری شده خفن اصا زبان جدا، ملیت جدا . باید کلی کلاس بری ک زبونشونو یاد بگیری بجان تو

فقط نمیدونیم تو این قاره پهناور ایران ک چه عرض کنم اصا همین خراسان خودمون ( که بعضیا ازش بدشون میاد که البته اصا لیاقتشم ندارن که البته تر خداییشم راس میگه، ولی خب بالاخره باید ادم قله قافم ک میره اصالت خودشو حفظ کنه دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟) جاده به قله های دیگه ساخته نشده که ما همش همین مسیرو میریمو هی برمی گردیم؟؟؟؟؟ کلا دیگه حفظ شدم.

تابستونا قلمون عیدا قلمون تعطیلا قلمون ........

کلا دیگه ما خیلی اصالتمونو داریم حفظ می کنیم

البته اینم بگما ما خودمون اصا عادت به جاده ها  وقله های دیگه نداریما اصا تو اون مسیرا ولمون کنن باز سر از  این قلمون پیدا می کنیم.

چه کنیم دیگه اینم یجور تفریحه دیگه

ایشاالله قسمت همتون بشه.........

الهی امین


------------------------------------------------------

بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش...................


یاحق


نظرات 3 + ارسال نظر
میشا شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 12:32

سلامممممممم
بهتر از منه که الان2ساله نرفتم دهاتون
اینقد دلم تنگ شده
برم و تو بیابوناش برم برم و نسیم گرم و تشنگی
راستش خانوادم الان قلمونن اما من نرفتم
کلی همه خودشونو کشتن از خاله تا شوهرخاله و ملت سرفراز
اما اینقد باکلاسه های بقیه اصرار کنن شما سوسه بیای و کلاس بذاری که ممنون از لطفتون نمیشه

علیک سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
واقعا ک به تو آدم جوگیر غرب زده ی ........
بله خیلی
یاد اصرارای منو فهیم افتادم ک خودمونو می کشتیم ک ما رو ببرین منطقه
یادتونه شما دیگه نه

maede چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 21:05

ما رو نمیبرید که قلتون

الان ینی توهین کردین به قله ی ما؟؟؟؟؟؟؟؟

انسیه چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 14:05 http://www.mymind4u.blogsky.com


ما هم قلعه داریم تو خراسان
اما کم می ریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.