باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هوالغفور


سلام

میگم از من به شما نصیحت هرچیتون ک خراب شد فک کنم اگه بدین دست یه بچه دوساله باهاش ور بره بهتر درست بشه تا  اینکه دست یه ادم مثلا حسابی با کلی دک و پز بدین.

باور کنین.........

ینی با تمام مویرگ ها و تمام سلولام بخصوص سلولای عصبیم درک کردم که میگم، حالا از ما گفتن بود.

ینی اونقد رسیدم که غلافای میلینم دیگه تحلیل رفته یکم سرعت پیام رسانیام کند شده الان دچار تیک عصبی شدم

خیر سر کلچمون که البته قبلا پربود الان یکی دوتا در میون شده رفتیم عینکمونو دادیم یجای مثلا بهتر که درست کنن. رفتیم بگیریم زدیم به چشمون عقب جلوییش ،درست شده بود ولی خداروشکر بالا پایین شده بود

میگم قربون خدا برم این جهتارو آفریدا وگرنه اینا می خواستن چیکا کنن والا .....

من اگه در دوران مدرسه این جهتارو مشکل داشتما الان دیگه فول شدم همچین خوبم درک کردم با تمام عمق مخم

میگم اگه شمام احساس کردین جهت جدیدی هست که ممکنه هنوز کشف نشده بگینا مدیونین اصا. ک من برم بدم اون جهتیم برن که دیگه کامل بشه دیگه

فقط خدا آخر عاقبت این چش بدبخت ما رو بخیر کنه. دیگه هرکدومش کدوم وری بشه با خداست دیگه 

خب دیگه ما بریم


------------------------------------------------

شعر یادم نمیاد الان، مخم فعلا رفته مرخصی

چیه مگه شما نمیفرستینش مرخصی ینی همیشه ازش یریز کار می کشین بابا شما دیگه چه ظالمایین


یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
میشا شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 11:50

هرچند در شان من نیست ...اما دلم میخاد

خدافظ

میام میزنمتا .
چیووووووووووووووو می خوای
چرا تو همش مبهمی؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.