باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هفت شهر عشق را عطار گشت...........

هوالغفور



مرجان سرخ


یه جا یچیزی خوندم برای خودم خوب بود گفتم برا شمام بذارم شاید بدردتون بخوره

نوشته بود:

علت شکست در زندگی گناهان هستند و راه نجات از آن توبه کردن است،

انسان پاک همیشه موفق می شود.

بنابراین از تمامی گناهان توبه کنید، نمازها را هیچ وقت قضا نکنید، ارتباط با نامحرم نداشته باشید، در هر کاری رضایت خدا و رسول را هدف خود قرار دهید. استغفار روزانه و تلاوت قران داشته باشید و دعا کنید.

این اعمال باعث مقبولیت و محبوبیت شما در نزد الله می شود و شمارا از هر شکستی نجات خواهد داد.


من خودم به شخصه بهش ایمان دارم و واقعا فک میکنم همین طوره چون مطمئنم اگر همیشه به تمام دستورات خدای مهربونمون عمل کنیم او  هم همیشه به حرف های ما گوش میده و انشاالله استجابتشون میکنه....


--------------------------------------------------

ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم......


یا حق


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.