باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هوالحق 

 

 

 

میگم از کاخ سعد آبادم خوب استفاده هایی میشه ها 

با جشنایی که توش برگزار میکنن  

ادم یاد جشنای دوران محمدرضا جان و ....... می افته 

 

اصا چه خوب میشد همه دختر پسرای جوون که خرج گرفتن عروسی تو همین تالارای کوچیکم ندارن بیان تو همین کاخ سعدآباد خودمون جشنشونو بگیرن چی میشه مگه  

اینم بالاخره مال بیت الماله دیگه 

نیس!!!!!!!!!!  

 

فقط یچیزی حالا که به این خانم ها 5تا سکه تقدیم فرمودید  

پس به خانم اشتون جانتان چن تا تقدیم کردید 

بالاخره ایشون هم جزو خانمان هستند دیگر!!!

 

میگم روز پدرم که دیگه نزدیکه وو ببینیم انشاالله این یکیو چجوری برپا میکنن 

 

یاحق

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:02

سلاااااااام ........
منم اومدم... وای سمیرا عاشق حصار چوبیه باغچتم....مرسی که منم به باغچه دلت راه دادی...اگه یه گل خوشمل داشتم میتونم تو باغچت بکارم؟

سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم
خوش اومدی
منم خیلی دوسشون دارم
فقط اگه گلاش گلای مینا باشه میذارم بکاری ها گفته باشم
آخه من گل مینا خیلی دوست دارم

مینا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 09:31

واقعا که مردم دارن از گرسنگی میمیرن اینا دارن جشن میگیرن.....خدایه ما هم بزرگه ...

سلام مینا جووووووووووووووووونم
مرسی که اومدی
خیلییییییییییی خوشال شدم

میشا سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 20:08

سلام
الان اتاق فهیمم و فهیم کنار دستم نشسته میگه(با صدای لوسانه):من با سمیرا قهرم نظر نمیذارررررررررمممممم
آرزوی موفقیت

سلام
جدا خوش بحالت بابا
چیکا کنم دیگه منو که کلا دیوونه کرده
عب نداره همین که هرروز میاد سر میزنه همینم برامون ارزش داره
گرچه اگه میدونس چقد با نظراش خوشحال میشم حتما میذاش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.