باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

میگم اعصاب اضافی قرضی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوالجمیل


داشتم اونوقتی با خودم فک میکردم که تنها حیوونی که یکریز زر میزنه ببخشید فک میزنه نه ببخشید حرف میزنه

فک کنم فقط جوجه باشه نه؟؟؟؟؟

آخه هرچی دیگه فک کردم حیوون دیگه ای بذهنم نرسید حتی بقیه ی پرنده هام یکم حالیشون هس حداقل بعضی وقتا فک میزننو احساس خوش صدایی میکنن.

البته اینم بگم در وصف جوجه وان عزیز که بازم خدا رو شکر وقتی کولو ( البته این به زبون قلمونه همون بزرگ) میشن یکم عقلم تو کلشون شکل میگیره کمتر احساس خوش صدایی میکنن و دیگه یکریز ور ور نمی کنن.

واقعا خدایا شکرت......

حالا با خودتون نگین این دیگه چه ادم الافیه با خودش چی فکرا میکنه، ها!!!!!!

آخه اگه شمام در جایی که هم اکنون ما هستیم بسر میبردید حتما به این مقوله فکرتان سوق داده می شد

نمیدونم کدوم ................................................................... در همسایگیه ما متاسفانه یک جوجه ................... گرفته یکریز که چه عرض کنم ییییییییک بند داره زر میزنه ینی الان رو مخمه دیگه

نمیدونم چرا اونایی که از این کارها میکنن واقعا به هیچی دیگه فک نمیکنن نمیدونم شاید خیلی احساس تنهایی یا شاید احساس سکوت بیش از حد میکنن

نمیدونم والا.....

اللهم صبرا شدیدا......

الهی آمین


جوجه ماشینی خوشگل و ناز aks jojeh mashini


میگم حالا شمام بیکار شدین بشینین فک کنین ببینین حیوونی سراغ دارین انقد خر باشه.......

بهم بگین من الان هنوزم برام سواله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یاحق


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.