باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

بالله که شهر بی تو مرا حبس می شود..........

هوالرحیم


می دونی چه موقع از روی دوچرخه می افتی؟

زمانی که رکاب زدن را فراموش کنی ،

زندگی نیز اینگونه است ...


جملات زیبا گیله مرد


ولی خداییش خود من به شخصه گاهی وقتا که چه عرض کنم بیشتر وقتا دلم می خواد از روی همین دوچرخه هه بیام پایینو یه نفسی تازه کنم و یکم رها بشم از دنیا و هرچی که توشه...

گاهی وقتا واقعا از این دنیا خسته میشم ( البته درست ترش بیشتر وقتاس ولی اینو نگفتم ک نگین چقد این دیگه افسردس)

بعضی وقتا واقعا از زمینو هرچی زمینیه بدم میاد.

دلم می خواد برم یجایی که اصا رو زمین نباشه هیچکسو هیچ چیز نباشه.

فقط من باشمو آسمونو خدای آسمونا......


----------------------------------------------------

آوارگی به کوه و بیابانم آرزوست...........


یاحق



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.