باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

میان عاشق و معشوق فرق بسیار است.......

هوالرحیم 

 

سلام 

یجایی یچیزی خوندم که بنظرم خیلی قشنگ اومد  

گفتم برای شمام بذارمُ البته بیشتر مخصوصُ برای دوست عزیزم که همیشه به اینجا سر میزنه میذارم تا یکم از خجالتش در بیام.  

 


سخن خداوند خطاب به حضرت موسی:

ای پسر عمران! 

هرگاه بنده ای مرا بخواند انچنان به سخن او گوش می سپرم که گویی بنده ای جز او ندارم  

اما شگفتا که بنده ام همه را چنان می خواند که گویی 

همه خدای اویند جز من..... 

 

---------------------------------------------------- 

چو یار ناز نماید شما نیاز کنید....... 

 

یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
Ehsan دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 17:53 http://secret65.blogsky.com/

با سلام و درود
وب زیبا و پر محتوا داری!
خوشحال میشم ی سر ب وب من بزنی.
با تبادل لینک موافقم، اگه قابل دونستی بیا تو نظرات خبر بده میلینکم.
بدرود.
می توانستم اگر
هر آنچه فاصله هست , از میان بر میداشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.