باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

بی بصیرت ها............

 هوالبصیر

 

افسران - روزگار ها...


بی بصیرت ها........

همیشه روزگار،

یک قدم عقب ترند

 

یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
میشامممممممم دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 16:00

سلام رفییییییییییییییق
به به ببین کی اومده دیدن سمیرا خانم
بعله منم خرس گنده میشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دلتنگتم بانو
چون وقت ندارم و پول اینترنت زیاد میشه وبلاگت رو سیو کردم برم خونه همشو با جون و دل بخونم
تولدتم مبارک
روز تولدت من کجا بودم!!!آه حسرت
انشالله کادوی تولد امسالت حج از طرف خدا
نی نی رو ببوس خیلی ناز و معصومه
برعکس یو
ممنون از جمله ای که برای من گذاشتی

به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام علیکم
از این طرفا
تو آسمونا دنبالتون میگشتیم
کم پیدا شدین باز ینی انقد سرتون شلوغ شده
گنده رو خوب اومدی
مرسیییییییییی عزیزم
خدا از دهنت بشنوه
چشم حتما من که همین جوریشم یکسره لپاشو میبوسم
خواهش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.