باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

هواخواه توام جانا و میدانم که میدانی .........


من باب موج " آزادی های یواشکی زنان در ایران " که در

شبکه های اجتماعی به راه افتاده است ... 

.

.

.

بگذار این دخترکان خجسته شراب بی حیایی را تا ته

سر بکشند و میان غش و ضعف های مشقی خود خواب آزادی

ببینند و آزادی قی کنند .

سرشان گیج هم اگر برود خیالت تخت ؛ مثل علف هرز آن قدر

مردان فرصت طلب کف خیابان های این شهر ریخته که برایشان

آغوش گشوده اند و به انتظار نشسته تا بغل بگیرند و

تا می شود ارتزاق کنند .

اما تو ای بانو

موجی به چادرت بده

فخر بفروش

و متکبرانه آزادی ات را به رخ شان بکش

به رخ آن بیچاره هایی که از عقده ی یک آزادی یواشکی

عرق کرده اند ...

که تو

نه حتی آزادانه

که عاشقانه چادر به سر کرده ای

فخر بفروش

ای تو که آزادی ات آشکار است و نه یواشکی

بگذار حسودی شان بشود ...



---------------------------------------------------------------------------

که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی..........


یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 02:07

بله سمیراجان شما درست میگی ... حجاب به زن ازادی, قدرت و زیبایی میده...ولی متاسفانه تو جامعه ی ما مردان بیمار ی وجود دارن که فقط با حجاب ریشه کن نمیشن کنار حجاب چیزای دیگه هم لازمه مثله متانت و سنگینی رفتار و....
به دوستایه خودم افتخار میکنم که همشون محجوب و باوقارن ..میبوسمتون

سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی خیلیییییییییییییییییییی خوشال میشم وقتی نظراتونو می بینم


اونکه صد البته کسی که این چادرو سر میکنه باید شان و منزلتشم حفظ کنه کم چیزی که نیس میراث فاطمه زهرا ست که ما رو لایق دونستن و برای ما به ارث گذاشتند.
من افتخار میکنم که همچین چیزی رو به عنوان حجابم قرار دادم.
مرسییییییییییییی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.