باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

اثر پیکاسویی بعدی....

هوالبصیر


سلام دوستای خوبم

بله دیگه.......

اینم که گفتن نداره

باهم بریم یه بخشیو ببینیم بگردیم

دی دی دینگ

.

.

.


http://s5.picofile.com/file/8128495742/%D8%B3%DB%8C%D8%A8.png


یاحق

 
نظرات 4 + ارسال نظر
نفیسه جمعه 20 تیر 1393 ساعت 11:42

خب میدونم دخدر عمو جونم باهوشه

بلللله دیگه.
عزیزم اصا ما کلا این هوشو زیاد به ارث بردیم و هممون زیادی ازش داریم اصا همیجور داره سرریز میشه

elanor سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 14:41

وای سمیرااااااااااااااااااااا این خیلی خوشگله!!!!

:***)

منم از اینا میخوام خوووووووووو :(((

مرسیییییییییییییییییییی عزیزم
باز با اسم مستعار میای حالا اگه یکی مث من انقد باهوش نبود می خواس چیکا کنه؟؟؟؟؟؟؟.
تازه خودشو ببینی عاشقش میشی نمی دونم چرا این یکی کارمو خیلیییییییی دوسش دارم همچی باحال شد نمیدونم چجوری ولی

maede جمعه 13 تیر 1393 ساعت 15:12

vaay che khoshkele khanoome honarmand.bet gofte basham man az hamin alan bara bacham vaght gerftama!

میشا پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 11:47

هعی دل ما رو بسوزون که ما بلد نیستیم و شما بلدید
حالا ببین منم یه روز یاد میگیرم

آخییییییییییییییی
هی عزیزم باز ما فقط همین کارو بلدیم بجاش شما که کلی بیشتر از ما چیز بلدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.