باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

دردا که زهجران تو ای جان جهان.........

هوالغفور


سلام

میگم تا بحال شده وقتی خوابین تو خواب احساس کنین که دستتون یا جاییتون خیلییییییییییییییی درد میکنه.....

ینی اعصاب ادمو بهم میریزه خفنا

اقا ما یه شب تو خواب چنان دستمون درد میکرد کهههههههههههههه حد نداشت هیم به بقیه میگفتم تو رو خدا یکاری کنین دارم می میرم از بس درد میکنه ( ینی خوشم  میاد تو خوابم هیشکی به ما محل نمیده کلا ما دچار کمبود محبت مزمن شدیم. یکی به یاری ما بکوشد لطفا)

حالا بعد کلی درد و رنج و ............... از خواب پریدیم و مشاهده کردیم که دست مبارک اینجانب در زیر شکم اینجانب مانده است وله شده است و بدجور بخوابی عمیق دچار شده است.

حالا ما نصف شبی این سوال ذهنمونو درگیر کرده بود و هرچی بهش فک کردیم به نتیجه ای نرسیدیم،

که ما دقیقا چجور چرخیدیم که دستمون زیرمون مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا می ترسیدم کلا صب پاشم ببینم گره خوردم.....

باور کنین واقعا احتمالش هستا

مواظب خودتون باشین وقتی می خوابین. اصا ممکنه دستتون دور گردنتون بمونه و خفه شین (البته خدای نکرده)

دیگه آدم بمیره ولی با این خفت و آبرو ریزی نه دیگه خداییش


اسرار  باور نکردنی زود خوابیدن!


-------------------------------------------------------------------

خون شد دلم و دلت نه اگاه از من.............


یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
mesha پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 10:52

خوش بحالت تخت میخابی... اون وقت ما باس آماده شیم برای دفاع جانانه و هیش کارم نکردیممممممممممممممم

آخییییییییییییییییی می خوای بیام کمکت تیراندازیم بد نیستا تانکم بخوای می تونم جور کنم
حالا این نبرد غیر مصلحانه شما کی هست؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.