باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

ناله را هرچند می خواهم که پنهانش کنم................

هوالحبیب


اگر ابراهیم برای تکمیل ایمانش محتاج معجزه بازسازی قیامت بر روی زمین بود......

اگر موسی محتاج تجلی خداوند بر کوه طور بود......

.

.

.

علی (ع) لحظه ای در توانایی و اقتدار خداوندش تردید نکرد و همواره می گفت:

که اگر پرده ها برچیده شوند ذره ای بر ایمان او افزوده نخواهد شد...


خداوند علی (ع) بی شک بزرگترین خداوندیه که می تونه وجود داشته باشه. ما اگه بتونیم تنها به گوشه ای از دامان علی (ع) چنگ بزنیم رستگار شده ایم.......

انشاالله...


ای خدای مهربان علی (ع) ما را دریاب که جز تو هیچ کسی را سزاوار پرستیدن و دوست داشتن نمی دانیم.....


معبود بی همتایم...

بی شک زیباترین نام ها از آن توست

پس تو را با تمام نام های آسمانیت صدایت می کنیم ...


یا حبیب من لا حبیب له

یا طبیب من لا طبیب له

یا مغیث من لا مغیث له

یا معین من لا معین له

یا رفیق من لا رفیق له

.......



سبحانک یا لا اله الا انت

الغوث الغوث

خلصنا من النار یا رب


پاک و منزهی تو و جز تو الهی نیست

به فریادمان رس که جز تو هیچ فریاد رسی نداریم....



تو این شبها بیایم اول از همه برای ظهور مهدی فاطمه دعا کنیم

انشالله که امسال در تقدیر همه شیعیان علی دیدار یوسف زهرا نوشته شود....

الهی آمین


ما رو هم تو دعاهای قشتگتون یادی کنید.

التماس دعا


----------------------------------------------------------------------

سینه می گوید که من تنگ امدم فریاد کن.....


یاحق


نظرات 1 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 20:16 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.