باغچه دل من
باغچه دل من

باغچه دل من

در این شب سیاهت گمگشته راه مقصود.......

هوالغفور


بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ".

خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "

 

(حسین پناهی )


جملات زیبا گیله مرد


----------------------------------------------------------------------------

از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت.........


یاحق

نظرات 3 + ارسال نظر
میشام چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 16:41

سلام استاد
خوبی
خواسم بگم اونروز حرم که اومدم پیشتون فقط بخاطر دیدن تو بود
آخه فهیم رو بعد گرگان میدیدم و بچهارو هم دیده بودم...
آرزوی موفقیت
تازشم هدف فخر فروختن نبود هدف ابراز علاقه بود

سلام بر عزیز دلمان
مرسییییییییییییییییی عزیزم
ماهم وقتی فهیم گف تو هم میای کلی خوشال شدیم
دل به دل راه داره
میدونی درسته من خیلییییییییی شوخی می کنم اما با هرکسی نه فقط اونایی که خیلی دوسشون دارمو باهاشون زیاد شوخی میکنم
چیکا کنیم دیگه ابراز علاقه ما اینگونه است دیگر

فــآطمـ ــه دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 12:33 http://aramesh1927.blogfa.com

ســلام سمیرا جــون آپَـــم و منتظـر حضـور گرمــت...

سلام عزیزم
چشم

فــآطمـ ــه شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 18:53 http://aramesh1927.blogfa.com

ســـلـآمــ عَـــزیـــزَمــ خـوبـی سمیــراجـان؟

+ممنـــونَـــم از حضـور قشنـگت خانمَـــم.

+بععععععله کِ وب داشتیم....خو من از کجـا میـدونِسَـــم شمـا وب داشتـی کِ آدرس بـــدَمـــ ؟!!!

+بـآزَمــ ژرمـــنـده عــاقــا....لینـکت میکنَمــ.

سلااااااااااااااااام علیکم
خوووووووووش اومدین
ممنون ک اومدی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.